Jangan Menyampuk..  

Dicatat oleh paichow87

Satu hari ketika dalam perjalanan balik dari
Ipoh, aku singgah sekejap di KLCC.
Ada sesuatu untuk aku beli. Ketika aku
sedang mencari barang dibeli, tiba-tiba perut
aku terasa memulas. Apalagi
aku pun terus bergegas ke tandas yang terdekat. Masuk saja ketandas
aku
tengok ada 3 bilik air. Bilik air yang di tengah bertutup, jadi aku pegi yang

disebelahnya. Baru saja aku duduk, aku terdengar orang dari sebelah
bersuara,
"Haa, camna sekarang ?"
Aku pun bukan suka nak berbual dengan
orang yang aku tak kenal. Entah macamana untuk tidak menghampakan orang,
akhirnya aku balas juga, "Ok gak ler". Kemudian suara tu bertanya lagi,
"Kau
nak gi mana ni??"
Iskk... Aku mula rasa musykil... tapi aku balas, "Aku nak
balik, singgah sini nak beli barang sikit"
Lepas suara tu bertanya lagi,
"Bila kau nak gerak ni??". Aku selamba jer kata, "Lepas aku sudah ni,
habis
beli aku chow la".

Kemudian aku terdengar lagi suara org sebelah tu
berkata
"Hei, aku call kau balik lepas ni, tiap kali aku tanya
soalan
kat kau, mamat bodo sebelah aku ni asyik jawap jer!!!

Moral: jangan
menyampuk time orang bercakap.

This entry was posted on 5:33 PTG and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 ulasan

Related Posts with Thumbnails