Flop Poppy – Aku Dan Kamu  

Dicatat oleh paichow87


Flop Poppy – Aku Dan Kamu



Intro:
Em Am D G 2x

verse:

Em Am D G
Kau masih cantik seperti dulu....
Em Am D G
Saat pertama ku jumpa dengan mu....
Em Am D G
Terasa inginku bersamamu....
Em Am D G
Tapi aku tidak seperti dulu....


Pre chorus:
Am D Am D
Kau senyum mesra...mungkin tak mengapa....
Am D Am D
tapi ku tak bisa...pasti ada yang kau tak duga....


Chorus:
G B C
Jangan ditunggu...pasti takkan berlaku....
D#
Walau ku cintakan mu....
G B C
Biar disimpan...adakan sempadan.....
D#
aku dan juga dirimu......


Intro 4x
verse:

Em Am D G
Kini aku telah berdoa...
Em Am D G
masa depan yang tak kita duga...
Em Am D G
kutahu kau masih mengharap jua...
Em Am D G
Tapi ku tak bisa meninggalkannya....



kredit kpd mereka yg buat kod nie..

This entry was posted on 4:54 PTG and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 ulasan

Related Posts with Thumbnails